آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو

ساخت وبلاگ

مزایای استفاده از درب و پنجره ترمال بریک چیست؟

کاهش هدایت گرما با درب و پنجره ترمال بریک : پروفیل های آلیاژ آلومینیوم با عایق حرارتی پل ، ضریب انتقال حرارت آن 1.8-3.5W / m2 · k است ، که بسیار پایین تر از پروفایل های آلیاژ سنتی آلومینیوم 140-170W / m2 · k است. ، که به طور موثری گرمای انجام شده از طریق درب و پنجره را کاهش می دهد.

جلوگیری از تراکم در درب و پنجره ترمال بریک: دمای سطح داخلی پروفیل با نوار عایق حرارتی نزدیک به دمای محیط داخلی است که این احتمال را می دهد که رطوبت داخلی به دلیل اشباع بیش از حد سطح پروفیل متراکم شود.

انرژی کارآمد با درب و پنجره ترمال بریک: در زمستان ، قاب پنجره با نوار عایق حرارتی می تواند 1/3 از دست دادن گرما از طریق قاب درب و پنجره ترمال بریک را کاهش دهد. در تابستان ، اگر تهویه هوا وجود داشته باشد ، درب و پنجره ترمال بریک می تواند باعث کاهش تلفات انرژی بیشتر شود.

محافظت از محیط زیست با درب و پنجره ترمال بریک: با استفاده از سیستم عایق کاری درب و پنجره ترمال بریک می توان مصرف انرژی را کاهش داد ، در حالی که تابش محیطی ناشی از تهویه هوا و گرمایش را کاهش می دهد.

مناسب برای سلامتی: تبادل گرما بین بدن انسان و محیط بستگی به دمای هوای داخل ساختمان ، سرعت جریان هوا و دمای هوای بیرون دارد. با تنظیم دمای درب و پنجره ترمال بریک ، به راحت ترین محیط می رسید.

کاهش سر و صدا با درب و پنجره ترمال بریک: استفاده از ضخامت های مختلف از ساختار شیشه عایق و ساختار حفره مشخصات آلومینیوم در درب و پنجره ترمال بریک ، به طور موثر می تواند اثر رزونانس امواج صوتی را کاهش دهد ، جلوگیری از انتقال صدا ، می تواند سر و صدای بیش از 30dB را کاهش دهد.

رنگ های رنگارنگ در درب و پنجره ترمال بریک: استفاده از آنودایزینگ ، پوشش پودری ، سطح کاری پوشش سطح PVDF می تواند پروفیل های آلومینیومی با رنگ های مختلف پس از ترکیب ترکیبی تولید کند ، به گونه ای که درب و پنجره ترمال بریک عایق بندی شده پنجره های دو رنگ داخلی و خارجی پنجره هایی با رنگ های مختلف تولید کنند.

درب و پنجره ترمال بریک در فرآیند تولید ، درب و پنجره ترمال بریک نه تنها مواد مضر تولید نمی شود بلکه همه مواد قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. این یک محوطه ساختمانی سبز و محصولی دوستانه با محیط زیست است.

درب و پنجره ترمال بریک در اشکال مختلف ، راحت و بادوام است. نوع نوسان ، نوع شیب به سمت داخل ، نوع تعلیق بالا ، نوع فشار کشش ، باز مسطح و کج به سمت داخل و نوع مرکب و غیره وجود دارد.

از مزایای برجسته درب و پنجره ترمال بریک می توان به استحکام بالا ، عایق حرارتی مناسب ، استحکام خوب ، مقاومت در برابر حریق خوب ، فضای روشنایی بزرگ ، مقاومت در برابر خوردگی جوی خوب ، عملکرد عالی بالا ، عمر طولانی و تزئینی خوب اثر درب و پنجره ترمال بریک با درجه حرارت عالی درجه اول ، اولین انتخاب برای پنجره های ساختمان سطح بالا است.

آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو...
ما را در سایت آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو دنبال می کنید

برچسب : مزایای استفاده از درب و پنجره ترمال بریک چیست؟,انرژی کارآمد با درب و پنجره ترمال بریک, نویسنده : ادمین achilandoor بازدید : 303 تاريخ : دوشنبه 25 / 9 / 1398 ساعت: 15:11

درب اتوماتیک تلسکوپی برای عملکرد استثنایی

در صورت محدود بودن فضا ، درب اتوماتیک تلسکوپی مزیت بزرگی را ارائه می دهد. با درج یک برگ فعال درب کشویی اضافی ، یک درب اتوماتیک تلسکوپی به شما امکان می دهد تا از باز شدن درب شفاف دیگری برخوردار شوید . به خصوص در تنگترین فضاها درب اتوماتیک تلسکوپی امکان پذیر است.

درب اتوماتیک تلسکوپی ASSA ABLOY SL500 یک درب تلسکوپی است که با ارائه پشتیبانی و ثبات برتر ، استاندارد جدیدی را در عملکرد تلسکوپی تنظیم می کند. درب اتوماتیک تلسکوپی ASSA ABLOY SL500 با استفاده از یک طراحی منحصر به فرد "درب در درب" ، یک طراحی خلاقانه دارد که بر سیستم های تعلیق پایین تر بهبود می یابد. وزن درب اتوماتیک تلسکوپی را بر روی قسمت ساختاری هدر درب اتوماتیک از طریق دو جعبه ساختاری با آهنگ های آلومینیومی قابل تعویض قرار می دهد.

 

درب اتوماتیک تلسکوپی مهندسی شده متناسب با کوچکترین فضا

درب اتوماتیک تلسکوپی از برگهایی تشکیل شده است که یکی در جلو آن را می چرخاند تا در هنگام باز شدن ، خود را در فضای جمع شده کاهش یافته در طرف خود قرار دهد. درب اتوماتیک تلسکوپی برای مناطق کوچک و تقسیم شده با فضای کمی ایده آل هستند.

نسل جدید درب اتوماتیک تلسکوپی ترکیبی بی سابقه ای از فناوری ها را ارائه می دهند تا بتوانید راحت تر ورودی های خود را مدیریت کنید. درب اتوماتیک تلسکوپی جمع و جور و با کارایی بالا که ارتباطات را آسان تر کرده و از طریق درب اتوماتیک تلسکوپی می توانید ارتباطات ثابت را با تمام دستگاه های جانبی فراهم کنید. سیستم های بسیاری برای عملیات قابل اعتماد و ایمن (رادارهای شناسایی ، پرده های امنیتی و غیره) وجود دارد.

درب تازه متصل شده دارای ویژگی های کاملاً جدید: کنترل آسان هوشمند ، ایجاد کلیدهای مجازی برای کاربران ، پیکربندی دهانه های کوچک و بزرگ ، کنترل تجهیزات برقی کمکی ، گزارش وضعیت درب و غیره.

درب اتوماتیک تلسکوپی چند اسلاید

درب اتوماتیک تلسکوپی چند کشویی راه حل مناسبی برای دهانه های متوسط تا گسترده است. طراحی پانل منحصر به فرد ما دارای دهانه های گسترده ای از پانل های آویز منحصر به فرد است و به راحتی در هندسه های مختلف حرکت می کند. پانل های درب اتوماتیک تلسکوپی می توانند در خارج از دهانه جمع شوند یا در کمد ناپدید شوند. از درب اتوماتیک تلسکوپی زیبا و همه کاره می توان برای تقسیم یک اتاق یا گسترش فضای زندگی به فضای بیرون استفاده کرد. درب اتوماتیک تلسکوپی چند کشویی به صورت آلومینیومی ، با کنترل حرارتی یا داخلی با چوب داخلی و چوبی با روکش آلومینیومی اکسترود شده در دسترس هستند.

 

به طور کلی ، درب اتوماتیک تلسکوپی مانند درب های کشویی است. یک تفاوت این است که در صورت باز شدن درب ، قرار است در یک حفره توخالی دیواره مجاور نگهداری شود. از آنجا که مانند برخی از درب های کشویی است ، درب های گاراژ تلسکوپی حاوی یک درب معمولی است که در یک مسیر سربار قرار دارد که دارای غلطک هایی است که به این مسیر می چرخند. فضای لازم برای داشتن این نوع درب به طور معمول در حدود 10 متر مربع است به علاوه ممکن است خیلی بیشتر از این باشد.

 

آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو...
ما را در سایت آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو دنبال می کنید

برچسب : درب اتوماتیک تلسکوپی, نویسنده : ادمین achilandoor بازدید : 254 تاريخ : دوشنبه 18 / 9 / 1398 ساعت: 13:36

خبرنامه